Dag 11

Idag har jag och Louise varit pa dagiset igen 9-17.00 :) Idag lamnade vi vara presenter/gavor till forskolan och fick svar pa vara fragor (vilket kanns skont!) Jag och Louise fick aven lite extra smatt och gott da vi blev inbjudna pa "fruktpartaj" uppe hos rektorn idag; nar det andra barnen sov :)  



(med risk for att vi inte kommer att ha tillgang till Internet nagot mer innan vi reser hem sa skriver vi lite hur dagarna kommer se ut ifall vi inte kan skriva)

I morgon lamnar vi detta stalle med en tar i ogat :') . Vi kommer aka till dagiet som vanligt men vid 12 tiden kommer jag och Louise bege oss sjalva pa ett EGET AVENTYR!! Vi kommer da att aka till Guilin ist for att sova sista natten i Yangshou. Da kommer vi att besoka mina ALSKADE PANDOR pa zoo!!! :D

(Runt sextiden pa lordag eftermiddag flyger vi till Guangzhou, far vanta dar ett bra tag innan vi lamnar kinesisk mark for denna gangen (snyft) och beger oss till Paris, dar vi ocksa far vanta ett bra tag. Lagomt mosiga och trotta (juste ja, Sverige ligger 7 h fore Kina i tid, gott mos) far vi, pa sondageftermiddag, charma loss hela Landvetter med var stralande glans. Aweeeesoooome :D Sen vantar ju bara bilresan den sista biten. Sammanlagt 20 timmars resande. Inte sa farligt ju... ;)








Ha det bra! Kramkram fran oss :)



Kommentarer
Postat av: mapa

Sista dagarna på ert stora äventyr, vad kul att få komma och se pandorna innan ni åker hem, kolla nu om ni måste ta ut bagaget innan ni flyger till paris så att inte väskorna blir kvar i kina, vi längtar efter er och få höra allt ni har varit med om. Söt om er de sista dagarna och Välkommen hem igen. Tusen pussar och kramar mapa!!

2011-11-10 @ 13:13:18
Postat av: Matilda Mats Tilda....

Åh det ska bli så kul att se er igen tjejer! Längtar. Och ni har haft det bra oh ja! Jag har minsann läst varje dag och jag vill nu åka till både Patricias Thailand och ert Kina för volontärarbete. Awesome! Ni är hur som heslt välkomna hem och ha det bäst den sista tiden som är kvar! PUSS

2011-11-10 @ 14:21:11
Postat av: Klara

Haha, fruktpartaj hos rektorn!

Kan tänka mig att Malin är lite lätt överlycklig just nu...

Vi ses om några dagar! :D

2011-11-10 @ 20:54:10
Postat av: ulla eklkund

Tackar så mycket för er fina dagbok. Det är det sättet vi gamlingar får resa för det mesta nu. :D

Sitter nu och ska gå och borsta tänderna inför dagens arbete. Nästan lika roligt som Panda zoo !! Välkommen tillbaka till Norden. /Kramar Karlstadborna

2011-11-11 @ 07:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: